5 voordelen van HelloFresh.

De best verkopende maaltijdbox aanbieder is ongetwijfeld HelloFresh, dat weten niet alleen wij maar is onlangs nog aangetoond in een onderzoek waaruit bleek dat Hello Fresh de best verkochte box is en de AH maaltijdbox op een 2e plek komt. In dit artikel ga ik je de 5 voordelen van HelloFresh geven die anderen niet hebben.

5 Voordelen van HelloFresh.

Omdat je als groot commercieel bedrijf veel in de picture staat kom je regelmatig in het nieuws en zijn er veel voor en tegenstanders van je. Hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Omdat het bedrijf de laatste tijd veel kritiek over zich heen heeft gekregen, op vooral hun manier van marketing, en je daarna nog een flink aantal mensen had met spook verhalen, wil ik je vandaag de 5 voordelen van HelloFresh tegenover andere bezorgers laten zien.

1. Groot aanbod en ruime keuze.

Als je goed naar andere aanbieders van maaltijdboxen kijkt dan zie je dat ze lang niet zoveel opties bieden als HelloFresh, Sterker nog HelloFresh is bijvoorbeeld de enige die maaltijdboxen voor 1 persoon heeft. Waar anderen voor de even getallen gaan en alleen de optie bieden voor 2 of 4 personen en soms met een familiebox wat ruimer zijn, geeft Hello Fresh je wel de keuze om 1 tot en met 6 personen te selecteren.

Wat betreft de gerechten zie je bij veel maaltijdbox verkopers dat je niet eens kunt kiezen uit hoeveel gerechten je wilt, dit is meestal 3, ondanks dat dit erg verschilt per aanbieder en als je naar de kleine lokale box bezorgers kijkt, kun je bij HF wel kiezen of je 3 gerechten of 5 gerechten per week bezorgd krijgt.

Daarnaast beschikt Hello Fresh verreweg over de meeste bezorg opties.

2. Fruitbox, Ontbijtbox en Wijnbox.

Verschillend per aanbieder vind je soms wel een fruitbox die je mee kan bestellen met je maaltijdbox, bij HelloFresh gaan ze verder en levert het bedrijf als enige ook een ontbijtbox en een wijnbox. Deze laatste twee zie je nergens terug, ondanks dat ze bij Beebox bijvoorbeeld wel brood mee leveren in hun Box Extra hebben ze geen ontbijt, zelf de grootste online supermarkt AH, heeft naast de Allerhande Box geen ontbijtbox in hun mega assortiment dat uit 28.000 artikelen bestaat.

Je kan dit natuurlijk totaal overbodig vinden, maar het is wel een zeer gewaardeerde extra service waar veel mensen gebruik van maken. Het concept maaltijdbox draait vooral om gemak, tijd besparing in onze drukke maatschappij, als we het niet zo druk hadden met van alles dan zou de maaltijdbox niet zo ongekend populair zijn. En is een ontbijt of fruitbox dus een waardevolle toevoeging in het assortiment van een maaltijdbox verkoper.

3. HelloFresh App.

En we gaan gewoon verder met nog meer voordelen van HelloFresh.

HelloFresh is een van de momenteel 3 die een app heeft. Om specifieker te zijn, eigenlijk alleen maar 2. Want de app van AH, Appie is een bestel app voor hun online webshop met vele handige functies, maar niet specifiek voor de maaltijdbox. Marley Spoon en HelloFresh zijn daarmee de enige twee die een app hebben die gratis te downloaden is op alle platformen, voor op je telefoon of tablet. Met de HelloFresh app kun je de recepten in zien, eenvoudig je bestellingen beheren en of je account aanpassen. Daarnaast zitten er nog meer leuke functies op zoals een kookwekker en opties om bijvoorbeeld je favoriete recept te delen.

Ook dit zie je tot op heden nergens anders.

4. Korting als nieuwe klant.

Andere voordelen van HelloFresh zijn, omdat ze zo groot zijn ze ook een grote korting kunnen aanbieden aan een nieuwe klant. Denk er maar over na, bij de kleinere en minder bekende boxen zie je dergelijke aanbiedingen niet terug. Alleen de hele grote aanbieders kunnen flinke maaltijdbox kortingen aanbieden. Daarnaast zijn er tussen de grote box verkopers maar heel weinig die een kortingscode van € 20,- euro aan nieuwe klanten geven. Wederom is alleen Marley Spoon de grote concurrent hierin met een zelfde korting van 20,- en bij ons zelfs 25,- je vind de korting via het menu of hier rechts boven op de website.

5. Reputatie.

Als groot bedrijf, dat al veel kritiek heeft gehad, hebben ze natuurlijk een reputatie hoog te houden. Ze staan constant in de picture en kunnen het zich niet permitteren, niet eens een keer om een klacht te krijgen en zullen er dan ook alles aan doen om hun kwaliteit hoog te houden. Na de vele kritiek hebben ze dit ook laten zien en bewezen dat ze de klanttevredenheid erg belangrijk vinden. Ze hebben een klanttevredenheidsmanager aangesteld en de punten van kritiek aangepakt.

Ik noem geen namen maar wij als maaltijdbox vergelijker zijn genoeg bedrijven tegen gekomen die hun werk niet zo series nemen, wat dat betreft heeft HelloFresh alles in huis om een hele goede service neer te zetten en klanten tevreden te houden.

Kun je jezelf vinden in de voordelen van HelloFresh? En wil je zeker weten of deze maaltijdboxen wat voor jou zijn, lees dan onze uitgebreide HelloFresh ervaringen hier.

Tags: , , , , ,



Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to Top ↑