Published on juli 15th, 2016 | by Foodbox Expert
Nieuwe HelloFresh campagne met nieuw uiterlijk.
In de snel veranderende wereld van de voedingsindustrie en dan met name de niche markten zoals die van de maaltijdbox, zul je continue bezig moeten blijven met veranderingen en verbeteringen van je product, want als jij het niet doet dan doet je concurrent het wel, Niet alleen om je product beter te maken met de ervaring die je in de tijd hebt opgedaan maar ook om in de kijker bij de consument te blijven is het belangrijk om goede vervolg stappen te ondernemen, een van de partijen en marktleider in Nederland op het gebied van maaltijdboxen is HelloFresh. Vanaf vandaag is er een nieuwe HelloFresh campagne met een nieuw uiterlijk.
Nieuwe HelloFresh campagne.
Zoals ik al zei is het voor een bedrijf in een kleine niche markt met veel concurrenten erg belangrijk om continue in de kijker van de consument te blijven, HelloFresh weet dat als geen ander elke keer weer te doen, en luister daarmee goed naar haar klanten. Om een succesvol bedrijf neer te zetten in de huidige tijd, zul je over meer moeten beschikken dan alleen een goed product, uiteraard is dit de basis en ga je vanaf hier verder, echter is er meer nodig om een marktleider te kunnen zijn dan alleen een goed product, marketing, een goede bedrijfsstructuur, investeerders etc zijn belangrijke elementen voor succes. Een ander bedrijf dat dit als een van de beste doet is AH, met de Allerhande Box en de kracht die het bedrijf bezit hebben ze deze box in een zeer korte tijd op de kaart weten te zetten.
HelloFresh is ook een groot bedrijf dat wereldwijd opereert en over een grote schat aan kennis en ervaring bezit om met dit soort grote bedrijven de concurrentie aan te gaan, dat doen ze erg goed. Zeker nu ze weer een nieuwe campagne hebben gelanceerd waarmee ze niet alleen een nieuw uiterlijk mee onthullen, maar ook de consument een kijkje geven in de HelloFresh keuken.
Een kijkje in de keuken bij HelloFresh.
Deze nieuwe campagne die vanaf vandaag is gelanceerd en onder andere te zien zal zijn in de vorm van een tv commercial op verschillende tv zenders neemt de consument mee achter de schermen en krijg je een kijkje in de keuken bij HelloFresh. Zo kun je zien hoe het hele proces in zijn werk gaat, hoe de chef-koks elke week weer nieuwe HelloFresh recepten weten te maken, je ziet hoe alles wordt ingepakt en hoe het distributie proces in zijn werk gaat.
Met deze commercial wil het bedrijf laten zien dat wat ze doen met veel liefde en passie gebeurt, het is een hele klus om de maaltijdboxen met verse producten heel aan te laten komen door heel het land. Het bedrijf heeft de laatste tijd natuurlijk het een en ander te verduren gehad en is veel in de media geweest, sinds dien heeft het bedrijf verbetering beloofd en is deze dan ook meer dan nagekomen. Zo luistert het veel beter naar de wensen van haar klanten, is het gestopt met agressieve marketing methodes en veel transparanter geworden naar buiten toe.
Een kijkje in de keuken bij HelloFresh is een goed idee om te laten zien hoe het bedrijf werkt en wat er allemaal gebeurd voordat een maaltijdbox bij de klant wordt bezorgd, zo hebben wij van Maaltijdbox Vergelijken dit onlangs ook gedaan voor het bedrijf DeKrat, en kun je hier een kijkje in de keuken bij De Krat vinden, met een uitgebreide foto reportage.
Geen verplicht abonnement.
Een van misschien wel de belangrijkste veranderingen binnen de hele maaltijdboxen markt is dat je tegenwoordig niet meer verplicht bent om een abonnement of meerdere maaltijdboxen af te nemen, dit was vooral bij HelloFresh een hekelpunt omdat je verplicht was om een 2e maaltijdbox te bestellen. Dit is tegenwoordig niet meer zo, je bent nergens meer toe verplicht en kunt altijd opzeggen. Wat je wel moet weten is dat je bij alle maaltijdenbox bezorgers je automatisch een abonnement neemt wanneer je een eerste box besteld, je kunt vervolgens zelf in je online account meteen de volgende boxen pauzeren of je lidmaatschap opzeggen.
Omdat je HelloFresh je graag als klant heeft, hebben ze wel een erg mooie aanbieding je krijgt namelijk € 20,- korting op de eerste twee maaltijdboxen, 2 x € 10,- om gebruik te maken van deze HelloFresh kortingscode klik je hier of gebruik je onderstaande knop, dan wordt je direct naar de website doorverwezen waar je alle boxen kunt bekijken en de korting wordt geactiveerd.