HelloFresh klantenservice en de tevredenheidsmanager.
Begin dit jaar heeft HelloFresh het even zwaar te verduren gehad doordat er een waterval van kritiek over hun heen kwam op de manier waarmee ze hun boxen aan de man brachten, volgens een aantal bloggers en volgers hiervan die deze berichten massaal op Twitter en andere social media deelden en ondersteunden, werd er zelfs het landelijke nieuws mee gehaald en stond het zelfs op de grote online magazines, en de consumentenbond dook er ook bovenop. Het bedrijf zou op een agressieve manier marketing voeren, voornamelijk door hun de straat en deur aan deur verkopers. Daarnaast was er ook onduidelijkheid over het abonnement en de 2e box die je moet afnemen. HelloFresh heeft destijds beterschap beloofd, en hebben ze dit inmiddels goed uitgevoerd door een tevredenheidsmanager voor de HelloFresh klantenservice aan te stellen.
HelloFresh Klantenservice.
Inmiddels heeft het bedrijf geïnvesteerd in verbetering, zo hebben ze bij de HelloFresh klantenservice een tevredenheidsmanager aangesteld die als primaire taak heeft om de klanttevredenheid naar een veel hoger niveau te brengen, en niet zonder succes. Volgens onderzoek is gebleken dat dat de klanttevredenheid enorm is gestegen. de medewerkers van de HelloFresh klantenservice hebben opnieuw een training ondergaan waarmee ze nog beter en klantgerichter kunnen werken, de voorwaarden die onduidelijk waren zijn daar waar het nodig was aangepast.
Klantonderzoek.
Een klantonderzoek dat onlangs heeft plaatsgevonden, waaraan 2000 klanten aan hebben meegewerkt laat duidelijk zien dat de investering in de verbetering van de HelloFresh klantenservice resultaat heeft behaald, want het overgrote deel van deze klanten zijn “buitengewoon tevreden” Ook uit onze ervaring blijkt dat het een goede aankoop is.
Voor wie nog niet weet wat en wie HelloFresh precies is, Dit Duitse bedrijf dat in 2014 begonnen is met het verkopen van maaltijdboxen in Nederland en dat ook wereldwijd doet, heeft voor een enorme positieve ontwikkeling gezorgd in de food-branche. Zo heeft het bedrijf dat maaltijdboxen markt compleet opengebroken en de manier van eten en eten bereiden in een heel ander daglicht gezet, vele bedrijven volgenden met het zelfde idee, en de maaltijdbox is geen trend meer maar langzaam verweven in onze manier van leven.
Compleet aanbod.
Het bedrijf bied een aantal verschillende maaltijdboxen en hebben daarmee tot op heden het meest complete assortiment, zo kun je tussen 3 verschillende boxen kiezen, een standaard box, een vegetarische box en een aparte box voor gezinnen met kinderen. Daarnaast kun je ook een aantal extra’s mee bestellen, zoals een ontbijtbox, een wijnbox en de inmiddels bekendere fruitbox van HelloFresh.
Het bedrijf levert kwalitatieve boxen door heel Nederland, met verse producten om elke week een gevarieerd aanbod in maaltijden bij je thuis te brengen, boodschappen doen, lang bezig zijn met het avond eten hoeft niet meer, gezond koken en deze maaltijden snel op tafel zetten is nu voor iedereen binnen handbereik. Een kortingscode voor HelloFresh vind je hier.