40 Gezinnen, 40 Smaken van HelloFresh.
Marketing is een essentieel onderdeel als je een goed product op de markt wil brengen, en houden. Bedrijven die hier ontzettend goed in zijn, zijn onder andere Allerhande en HelloFresh, wat misschien nog wel beter is dan een goede marketing campagne zoals reclames op tv en in kranten, magazines etc, is mond op mond reclame. De echte mening van de klant doet er tenslotte meer toe, en heeft meer kracht dan welke vorm van adverteren dan ook. Hier maakt HelloFresh graag gebruik van met hun nieuwe campagne 40 gezinnen, 40 smaken van HelloFresh.
40 gezinnen, 40 smaken van HelloFresh.
Wat houd deze nieuwe campagne in? Om te beginnen zijn de HelloFresh boxen immens populair, ze waren altijd al erg populair maar de groei is er nog niet uit, in tegendeel, de foodbox aanbieder groeit nu meer dan ooit. Dat kun je bijvoorbeeld zien aan het nieuwe kookprogramma “Over smaak valt te twisten” dat elke Maandag om 21:30 op SBS6 wordt uitgezonden. Het programma wordt door Irene Moors, Rudolph van Veen, de bekende TV kok, die vooral bekend is van Life & Cooking, maar ook van de zender 24Kitchen, gepresenteerd. Daarnaast wordt het programma gesponsord door HelloFresh en zit bijvoorbeeld CEO Maartje Frederiks in de Jury om elke week weer een winnend kookteam aan te wijzen, vervolgens kun je dit winnende gerecht weer terug vinden in de maaltijdboxen.
Tegelijkertijd loopt de nieuwe campagne 40 gezinnen, 40 smaken van HelloFresh, met deze nieuwe campagne interviewt de maaltijdbox bezorger 40 gezinnen die de boxen van het bedrijf gebruiken. Elke dag wordt er op een speciale website hiervoor een nieuw gezin in de spotlight gezet, en kun je alle interviews met de gezinnen lezen, waarin ze vertellen over wie ze zijn, en hoe de HelloFresh maaltijdbox zo goed in hun leven past, wat ze belangrijk vinden en waarom? Zo vind de een de gezonde ingrediënten erg belangrijk, en de ander vind bijvoorbeeld het gemak weer een groot plezier, iedereen heeft zo z,n eigen reden waarom ze gebruik maken van een maaltijdbox.
Echte reviews en ervaringen, van echte HelloFresh gebruikers.
Met 40 gezinnen, 40 smaken van HelloFresh kun je de oprechte ervaringen van echte gebruikers van de maaltijdboxen lezen, het zijn dus geen acteurs of modellen maar echte gezinnen die voor HelloFresh kiezen. Als je graag eerst een review leest over een van de boxen, om erachter te komen of het wat voor jou is, dan is dit een goede optie, ervaringen van andere zijn oprecht en daarom erg interessant om te lezen. Mocht je een kritische review willen lezen, dan kun je daarvoor ook op onze website terecht, want ook wij testen alle maaltijdboxen uitgebreid en letten daarbij op zaken zoals, kwaliteit van producten, variatie in gerechten, de bezorging etc. Kortom onze HelloFresh ervaringen kun je hier lezen.
Aanbieding.
Wij hebben een mooie aanbieding via onze website lopen, je kunt een korting op Hello Fresh krijgen als je op onderstaande knop klikt, je wordt dan naar de website door gestuurd en daar wordt dan direct de korting geactiveerd. Hiermee krijg je 2 x 10,- korting op de eerste en tweede maaltijdbox. Je bent natuurlijk niet verplicht om een 2e box te bestellen, maar wel zo handig als je gebruik wilt maken van de aanbieding.